čtvrtek 18. října 2018

Výroba svíček ze zbytků

Ahojky :) další DIY recept je tu! Pokud milujete svíčky jako já a máte doma zbytky vosku ze svíček , tak neváhejte a zkuste si vyrobit domácí svíčku :) Je to rychlé a jednoduché! Každý, kdo je milovníkem svíček a atmosféry, kterou díky nim můžeme vytvořit, má určitě doma spoustu nedohořelých či polámaných svíček. Ze zbytků svíček jsem odstranila knoty a případné nečistoty.


Jako formy jsem použila plechovky od nápojů. Na špejli jsem namotala konec knotu, aby se mi neutopil ve vosku. Také se vám doma povalují zbytky vosku ze svíček ? Rozhodně jej nevyhazujte!


Můžete si z něj totiž udělat svíčky vlastní. Výroba takových svíček ve. Nalámané kusy vosku ze svíček vložíte do zavařeninové sklenky a dáte roztopit. Pozor, neroztápíte přímo nad plamenem, ale ve vodní lázni a na nejslabším stupni. Zkusil jsem vyrobit svíčky z různých zbytků vosku ze hřbitovních svíček.


Použil jsem bavlněný knot 1×8mm, namočený ve vosku, dole fixovaný plíšky také ze zbytků svíček. Vosk roztanený v plechovce ve vodní lázni jsem nalil do prázdných nádobek od svíček (červené z plastu) o průměru a výšce asi 5cm. V době, kdy je potřeba šetřit každou korunu, je podle všech světových trendů in recyklace.


Do staršího rendlíku umístěte zbytky vosku , dbejte však na to, aby byl čistý. Pokud si chceme vyrobit netradiční svíčku na vánoční stůl nebo někomu darovat pod stromeček. Dáme je do kastrůlku a pomalu ve vodní lázni zahřejeme. Domácí výroba sýrů – nebojte se jí!


Shánčlivost mě vedla ke schovávání zbytků svíček a díky už ne zcela nevinné fascinaci ohněm jsem těch zbytků měl brzy celkem dost. Materiál a základy práce Svíčky můžeme vyrábět ze svíčkového gelu a různých typů vosku - hlavní dva druhy jsou parafin a včelí vosk. Další informace Tento pin a mnoho dalšího naleznete na nástěnce Dobré rady uživatele Jana Vrátná.


Jinak se ale zbytků vosku ze stěn hrnce zbavíte jednoduše proplachováním vařící vodou. Hodí se hlavně při případném dolévání vosku do tuhnoucí. Tovární výroba stearinových svíček byla také spojena s výrobou mýdla a dalších produktů, aby byla plně využita základní surovina.


Ani stearinové svíčky nepatřily do poloviny 19. Protože mám doma moc a moc svíček , ze kterých bývá moc a moc vosku, rozhodla jsem se před časem, že z něj budu recyklovat nové svíčky. Stránky jsou většinou zaměřeny na rukodělné práce.


Je tu mnoho nápadů na vytvoření například originálního šperku, dárku, děkorace nejen do bytu. Zbytků na jednu svíčku je potřeba překvapivě hodně, tak doporučuji mít po ruce ten pytel, pokud nemáte opravdu velké domácí zásoby. Pokud jste svíčkový maniak, pravděpodobně máte :).


Za odevzdání zbytků vosku ze svíček do našeho sběrného koše nebo na naši adresu můžete získáte recyklovanou svíčku zdarma. Svíčka ze zbytků vosku Zkuste využít zbytky vosků, které vám zbyly po vypálených svíčkách z obchodu. Postupně je zahřívejte a nalévejte po vrstvách do nádoby.


Svíčky jsou díky své kráse a příjemnému světlu ideálním způsobem dekorace a jejich výroba je přitom velmi snadná. Jednoduše je roztavte - tak jako byste to udělali s jiným voskem (více v části 2). Recyklované tekuté mýdlo ze zbytků tuhého mýdla pro začátečníky Lámete si hlavu, co udělat s otravnými malými zbytečky mýdel, nepříjemně nabobtnalými mýdly s bílým povlakem, mýdlovými odkrojky z výroby nebo mýdlem nepovedeným?


Je v podstatě velmi jednoduchá a výsledkem jsou krásné svíčky a mýdla, které se nikdy nestanou „sběračem prachu“, protože svíčky se vypálí a mýdla vymydlí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky