čtvrtek 22. června 2017

Čím obložit komín

Komín přiznat anebo ho raději zkusit zamaskovat? Váháte, jestli vůbec je možné z komínu v interiéru udělat vkusný estetický prvek? Ve středu mi pokrývači položili latě na konec střechy a kolem komínu položili fólii, abych při obkládání nezašpinil krytinu, ze které by to nešlo dolů. Na komín mi připevnili latě, abych věděl odkud mám omítnout nadstřešní část komínu.


Máme uprostřed místnosti zděný komín z červených cihel a vypadá to hrozně. Cihly už jsou oprýskané a nevzhledné.

Když jsem komín nad střechou boural, držely cihly pohromadě právě jen omítkou, takže se kloním k řešení a). Omítal jsem stavebnicovy komin a hledal jsem. Pokud potřebuješ obložit komín , tak můžeš použít cihelné obklady Izoflex.


Vypadá to hezky když se na komín dívají lidé zespodu. Ako teda teraz môžem upraviť komín aby to poriadne držalo keď už je to osieťkované? Pôvodne som to chcel obložiť imitáciou tehál alebo čierneho kameňa ale teraz neviem či to vôbec bude možné. Alebo keby som to chcel už teraz napriamo obložiť nejakým dekoračným obkladom tak akým a hlavne čím to potom lepiť na ten osieťkovaný povrch.


Pridávam aj foto ako teraz. Dobrý den ,chcel by som obložiť komín v interieru umelym kamenem.

Chci poradit aký umelý kámen pouzit? Može byt aj sádrovy umely kámen? Komín se dá postavit svépomocí za solidní peníze, ale je to docela pracné a chce to zjistit si o tom maximum, aby výsledek nebyl nějaký kočkopes.


Aby komín splňoval veškerá kritéria pro jeho bezchybné fungování, aby byl kvalitní a vydržel co nejdéle, měli bychom o nich vědět něco více. Moderní komínové systémy , které budou technologicky zapadat do podoby a koloritu dané stavby, navíc bezpečně a bezchybně plnit svůj účel, jsou zárukou spokojenosti každého současného uživatele. Komín je nutno v horní části zpevnit ocelovou výztuží. V nadstřešní části se komín musí tepelně zaizolovat, aby se zabránilo kondenzaci páry.


Poté lze komín buď omítnout, obložit , nebo obezdít obezdívkou. Poraďte, čím obložit krb? Pokud oblozite část kolem vložky a komín bude bílý, bude to působit strašně masivně. Mě by se líbil natřeny čistě na bílo a max komín bych natrela nějakou barvou, co by ladila pak s náb. Ahoj,zmíněné obetonovaní mezi komínem a stropem je špatně,má tam být dilatační mezera z kamenné vlny,případně pokud je otvor menší tak z protipožární pěny,tu jsem tam dával já, komín by měl stát samostatně.


A do komínu by se vrtat vůbec nemělo. Uvažoval jsem o červeném pískovci 10x5. Potřebovala bych poradit, jak zamaskovat - obložit betonový komín v obýváku. Byl jsem se podívat v místních stavebninách po nějakých obkladech na komín a mají jen jeden druh cca 50- kč za male jen na objednávku.


Obestavba je z desek silca a vnější strana z ytongu. Obkládat či neobkládat, případně čím obložit ? To jsou nejčastější otázky při stavbě a plánování krbů.

Základem vzhledu krbů je obílená omítka. Na dome máme komín z plných, pálených červených tehál. Nie je prestrešený, vnútri je AZC rúra.


Komín sa nepoužíva a najmä po zime sa odlamujú.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky