úterý 2. července 2019

Jak opravit poškrábané sklo

Sklo, které je ošetřeno nějakou ochrannou vrstvou, například některé druhy brýlí, se takto opravit nedá. Museli byste vrstvu nejprve odstranit speciálním přípravkem na leptání. Jsme schopni opravit sklo čiré okenní, dveřní, běžné, kalené, lepené, skleněné výlohy i fasády, skleněné doplňky v bytech i autoskla.


Skla jsou po opravě a vyleštění zcela průzračná a beze stopy předchozího poškrábání či poleptání. Můžete si zkusit pomoci i doma. Předem by asi bylo vhodné upozornit na ty metody, kterých je vhodno se vyvarovat. Nový příspěvek od satam úte 15. Poškrábané sklíčko hodinek zná snad úplně každý.


Navzdory tomu, že se často používá křemičité sklo , je dost jednoduché hodinové sklíčko poškrábat. Stačí trochu nepozornosti a hned jsou nové hodinky za třeba za několik tisíc korun poškrábané. Ahoj kucíííí, mám poškrábané čelní sklo od stěračů,nic hlubokého,ale zase je toho hodně(tak jsem koupil). Našel jsem na netu firmu,která je ochotna.


Na co potřebuješ ochranné sklo na ochranu tvrzeného skla to je úplná blbost, tvrzené sklo nepoškrábeš a když ho náhodou rozbiješ což je nepravděpodobné tak ho odlepíš a koupíš nové. Je to sice popisované na autě, ale jelikož sklo je sklo , tak postup bude podobný. Ale za provozu to neuděláš. Chce to leštičku, pastu a pár dalších kravinek. Fotoaparát vezmi sebou do prodejny aby ti prodavač mohl poradit, případně hned vyměnit.


This feature is not available right now. Nikdy bych nevěřila, že to může fungovat, až do doby, kdy mi na sklo u krbu spadl sušák. Byl tam hrozný škrábanec, docela i hluboký, pročítala jsem diskuze, v zoufalosti zkusila tu pastu a ejhle, po škrábanci ani vidu ani slechu. Stačilo jen zamáznout, nechat uschnout a rozleštit. Když se na skleněných plochách objeví drobné škrábance, je to nepříjemné, protože sklo rázem vypadá zašle.


Pokud se nejedná o speciální skla, například dioptrická, existují způsoby, jak si s takovou nepříjemností poradit. A na sklo by soms tym tiez nesiel pokial je to malo skrabnute tak ti to nemoze az tak vadit a pokial vela tak ti maloco pomoze a viac sa oplati vymenit sklo , pokial je to velka ryha, pokial mala tak yb som to neriesil lebo mozes mat na skle po aplikacii nejakej gebuziny peknu duhu co ti urcite vo vyhlade nepomoze. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma poškrábané brýle. Moc pěkné brýle,ale už jsem je, já šikulka stihla škrábnout.


Dá se s tím něco dělat nebo už. Mám lehce poškrábané čeiní sklo od plastové! Našli jste na skle nevzhledný škrábanec? Jak odstranit škrábance ze skla? Zkuste k jeho odstranění použí.


Pokud máte brýle věčně poškrábané , měli byste při příštím nákupu brýlí zvážit možnost investice do čiré ochranné vrstvy. Tyto vrstvy se ovšem mohou i přes svou odolnost poškrábat také. Nejlepší cestou, jak se škrábancům na brýlích vyhnout, je šetrné zacházení a pečlivé uchovávání brýlí v krabičce ve chvílích, kdy je zrovna nepotřebujete.


Nerad bych za to daval majlant, takze zatim zkusim osvedcene metody jako je treba Displex (100Kc) a kdyz to s nim nepujde, zkusim koupit tekute sklo , cca 600Kc. Budu si to delat sam, jednoducha prace kolem aut me bavi. Sklo mám na autě dva roky staré, takže ještě není poškrábané. Jediné poškození jsou tyto dvě praskliny od štěrku. Nejdůležitější je ihned po poškození skla díru přelepit izolepou, nebo samolepkou tak, aby se do díry nedostala vlhkost a prach.


Máte někdo s tímto problémem zkušenost? Prosím o radu jak to opravit. Má drahá polovička byla aktivní a čistila mi skla od řas. Moc vám děkuji za vaše názory. Zvolil jsem brutálně poškrábané sklo Orientů s hlubokými vrypy, které bylo na odpis (výměnu), ale dovolím si tvrdit, že kdyby bylo plastové, tak bych ho Tempem nebo Silichromem nějak vyleštil.


Pracoval jsem na několik etap a zkoušel různé postupy. Rýhy se nesnažte zakrývat nevzhlednými dečkami či kýčovými dekoracemi. Zdarec mistři stala se me nepříjemna věc.


Včera jedu a předemnou jel nejaky nakladak a odletlo z nej kus blata a mě přímo na přední sklo a silně pršelo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky